«Նոյեմբերի 9-ի հայտարարության համաձայն՝ ՀՀ տարածքով Ադրբեջանից դեպի Նախիջևան երթուղին պետք է վերահսկվեր ՌԴ Դաշնային անվտանգության ծառայության կողմից, սակայն այդ պայմանավորվածությունն այժմ սպառնալիքի տակ է։ Սա Ռուսաստանի վերջին մեծ խաղաքարտն է տարածաշրջանում: Դա նրանց թույլ է տալիս վերահսկել առևտրային ուղիները և օգտագործել լծակներն ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ Ադրբեջանի հետ հարաբերություններում։ Այդ խաղաքարտի կորուստը լուրջ հարված կլինի»,- գրում է բրիտանական The Telegraph-ը:                
 

Մնացականյանի կամուրջը

Մնացականյանի կամուրջը
12.04.2025 | 19:14

Թբիլիսին Քռի վրա ունի տասնյակից ավելի կամուրջ, այնինչ Թիֆլիսն ուներ վեցը, որոնցից մեկը կրում էր Մնացականյանի անունը։

1848 թ․ մի քանի դրամատեր գերմանացիներ նախաձեռնեցին կամուրջ կառուցել և շինարարությունն ավարտեցին 1850-ին։ Ցանկանալով իրենց ծախսը ետ բերել, նրանք 10 տարով մարդկանց, ոչխարի, տավարի, ձի ու ջորու, սայլերի անցուդարձի համար բավականին բարձր վճար սահմանեցին։ Սա տեսնելով, 1851 թ․ մի բարեպաշտ հայորդի՝ Հովհաննես Մինասի Մնացականյանը, գերմանացիներին վճարեց 25 000 ռ. և կառույցն անհատույց նվիրաբերեց քաղաքին։ Ավելին, արևելյան կողմում կառուցեց կրպակներ, որոնցից ստացած վարձը պիտի հատկացվեր կամրջի նորոգմանը։ Իսկ արևմտյան կողմում երախտապարտ համաքաղաքացիները ցուցանակ փակցրեցին՝ հետևյալ մակագրությամբ․ «Կամուրջս այս շինեցաւ արդեամբք Տփխիսայ քաղաքի Հայ Յովհաննու Մինասեան Մնացականեանց ի յիշատակ հայրենակցաց իւրոց ի թուին Հայոց ՌՅ»։

Այդ ժամանակից կառույցն սկսեց անվանվել «Մնացականեանի կամուրջ» (Мнацакановский мост)։

1920-ական թթ. կամուրջը վերանվանվեց «300 արագվիցիների», 1952-ին կազմաքանդվեց, տեղում կառուցվեց նորը, իսկ հարևանությամբ՝ Օրթաճալայի ՀԷԿ-ը։

Խաչատուր ԴԱԴԱՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 14196

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ